سه‌شنبه، مرداد ۱۱

حراست حراست

همکاران محترم در پورتال کارشناسان
همکاران محترم در پرستا
همکاران محترم در زیر پوست تامین اجتماعی
با سلام لطفا پيام زیر را به منظور کمک به سازمان در وبلاگ خودتان منتشر کنید.
با تشکر جمعی از همکاران بازنشسته

-----------

جناب آقای دکتر احمدی، مدیر کل محترم حراست سازمان تامین اجتماعی و تمامی همکاران محترم ،صدیق، امانت دار و گمنام حراست


با سلام و تبریک حلول ماه مبارک رمضان


همانطور که مستحضر می باشید همواره از نهاد حراست به عنوان چشمان بیدار، هوشیار و تیز بین نظام یاد می شود و اصل بر این است که نهاد حراست با هوشیاری تمام قبل از وقوع جرم، تخلف و یا دست اندازی به بیت المال با روشی پیشگیرانه مسئولین عالی و دستگاه های مسئول نظارتی را آگاه نمایند.


پس از ارائه این مقدمه کوتاه که صد البته نمی تواند گویای تمامی کارکرد های عالیه این نهاد مهم باشد یاد آور می گردیم که تجربیات ما پیران از رده خارج سازمان نشان می دهد که در فصولی که بوی آیه دلنشین الرحمان عده ای از مدیران عالی و کلان به مشام میرسد دست اندازی به بیت المال و حق الناس و صدور مصوبات غیر قانونی و مخالف عرف و شرع البته با پوشش هائی زیبا که متاسفانه مشاورین بر تن آنها میدوزند به شدت افزایش می یابد. به ویژه آنکه تقارن با تغییرات فصول سیاسی یا انتخاباتی و یا تغییرات ساختاری دیگر نیز داشته باشد.


علی الیحاله و فی حیث المجموع حاتم بخشی های اخیر هیات مدیره سازمان ، مصوبات خارج از منطق ، لابی گری های سیاسی ، دست و پا زدن های حزبی در سازمانی که متعلق به عده ای بیمه شده مظلوم و از همه جا بیخبر می باشد جائی ندارد و در صورت مصداق پیدا نمودن در حکم اختلاس عمومی تلقی خواهد شد.

چشم داشتن ناپاکانه به اموال منقول و غیر منقول سازمان و به ویژه املاک و مستغلات آن تحمل نخواهد شد و با هر کس که نگاه ناپاک نامحرم داشته باشد در هر مقام و منصبی برخورد خواهد شد که البته امیدواریم شما سربازان و پاسداران کیان سازمانی وارد عمل شده و نیازی به واکنش ما نباشد.


تجربه تلخ انحلال موسسه عالی پژوهش و معاونت های کلیدی و ساختار محور سازمان را در اواخر دوران عمر مدیران نالایق و بی کفایت را قبلا شاهد بوده ایم و هم اکنون نمی خواهیم باز هم شاهد از دست رفتن منابع سازمانی با ارزش خود باشیم هر چند آقایان به آن بی مهری می نمایند.


هر چند حضرتعالی منصوب جناب آقای دکتر حافظی و تیم مدیریتی ایشان می باشید ولی امیدواریم وظیفه شرعی و قانونی و حراستی خود را رجحان داده و از میراث سازمانی و امانت سپرده شده به حضرتعالی حراست نمائید که انشالله همینطور هم می باشد.

هیچ نظری موجود نیست: