چهارشنبه، فروردین ۳۱

پیامی برای دکتر حافظی 90/1/31

جناب آقای دکتر حافظی
اعضا محترم هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی
با سلام
همانطور که مستحضر هستید این پورتال در واكنش جمعی از مديران و کارشناسان سازمان تأمين اجتماعی به تخريب عملكرد 24 سال گذشته مديران سازمان و به ويژه تخريب عملكرد دولت دفاع مقدس و ناديده گرفتن تخلف مديران دولت نهم توسط مدير عامل وقت سازمان جناب آقای علی ذبيحی نوشته شد و پس از ورود تیم مدیریتی جدید به سازمان و پس از اذعان آقای ذبیحی به اشتباهات خویش، با امید به بهبود وضعیت و بنا به قولی که داده بودیم، قلم را بر زمین گذاشتیم و امیدوار بودیم که جنابعالی در سایه همکاری با پرسنل سازمان تامین اجتماعی آثار خرابی و ویرانی های گذشته را اصلاح نمائید که با مشاهده چند مورد قدم مثبت اولیه نیز شادمان گشتیم که البته هیچ یک در جهت منافع فردی ما نبود و از نحقق اهداف سازمانی شادمان گشتیم.
اما چندی است عملکرد تعدادی از همکاران و مدیران منصوب جنابعالی که بعضا بی بهره از تجربه سازمانی و بی منطق بوده و افزون بر آن شناخت کافی و وافی از فرایند ها، مسائل و مشکلات پیش روی سازمان تامین اجتماعی ندارند، علیرغم تاکید شما بر رجحان خرد جمعی بر خرد فردی، تفکر دگم و خام خویش را بر خرد جمعی ارجح می دانند و دیگران را افرادی نادان، بی سواد و بی لیاقت از منظر خویش  می پندارند که صد البته معتقدیم این ارزیابی مطابق با شخصیت خودشان می باشد، و این موضوع این شائبه را بوجود آورده که آیا این کاروان نیر همان راه گذشته را در پیش گرفته است!
از سوئی دیگر با درخواست بحق صنفی همکاران ما مبنی بر دریافت معوقه 26 درصدی خود برخورد شایسته ای صورت نگرفت و پس از چندی بررسی و تشکیل جلسات و همچنین تهدید چاشنی آن، نهایتا مقرر گردید که پرداخت 16 درصد مطالبات صورت گیرد که بر اساس آخرین اخبار آنهم دستخوش بازی های دورن سازمانی قرار گرفته است.
لذا با رعایت احترام کامل از جنابعالی و سایر اعضا هیات مدیره درخواست می شود ضمن رعایت شان و منزلت سازمانی همکاران به درخواست های صنفی همکاران احترام گذاشته شود و حقوق و مطالبات معوق و به حق آنها پرداخت گردد و از زدن هر گونه برچسب سیاسی و حزبی نیز به این پرسنل خدوم و پیرو خط ولایت فقیه و متعهد به آرمانهای امام راحل خودداری گردد.
انشالله

۱ نظر:

Alireza Khodadadian گفت...

با سلام
ما در سال 86 یک شرکت بازرگانی ثبت کردیم و کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی گرفتیم و تا کنون هیچ گونه فعالیت واردات و صادرات نداشته ولی کارت خود را تمدید نموده ایم و از سازمان بیمه تامین اجتماعی نامه تمدید کارت را میگرفتیم.
چندی پیش از سازمان بیمه برای ما صورتحساب بدهی کارگاهی امده بوده به مبلغ 51400000 ریال و اشاره شده عدم ارائه دفاتر ماده 40 جریمه
پس ار مراجه به بیمه و اعتراض به رای موجود در هیات بدوی توضیح دادیم که طبق نامه دارایی ما عملکردمان از بدو تاسیس تا کنون در دارایی در حال بررسی است و در اداره دارایی دارای پزونده هستیم و دفاترمان سفید است و در کل شرکت فعالیتی نداشته است.
در آخر افراد هیات که رییس اتاق بازرگانی هم در میان آنها بود گفتند شما باید همکاری بیشتری با بیمه داشته باشید و همه درآمودها و هزینه ها را در دفاتر بنویسید حتی هزینه پلمب دفاتر و تمدید کارت بازرگانی.
پس از 2 هفته رای صادر شده و همان رای قبلی و 51400000 ریال را برای ما دادند.
عاجزانه میخواهیم ما را راهنمایی کنید چه کنیم؟؟
ما کارت بازرگانی گرفتیم که صادرات زعفران کنیم و کارها جور نشد حالا چرا باید بدون کارگر و با سرمایه 3000000 ریال این جریمه را بپردازیم؟
این کجای اسلام است که میگوید دفاتر چرا سفید است بیا 17 برابر سرمایتو جریمه بده؟؟؟